Klan Dark Angel

http://www.klandarkangels.pun.pl/

Ogłoszenie

Dla Fanów TIBI -Ots 500 exp. -7.6 -port 7172 -http://elyonots.no-ip.org -nowe potwory -mapa -npc :):) Zapraszam Również http://www.footballmanager.pun.pl/ Manager Piłki Nożnej :))

#1 2008-12-03 08:36:44

Naruto

Nowy użytkownik

Punktów :   

questy ABC Z Forum MArgonem

[CYTAT]zrobiłem 1/4 tego co będe kończył do końca tygodnia. są z aktualizowane lvl questów w Ithan, nie opisy [!], i dodane jest 10 questów z nithal do spisu. jak wrócę z cmentarza, do kończę spis questów, potem zacznę aktualizować opisy.




UWAGA! PROSZĘ NIE TRAKTOWAĆ TEGO ARTYKUŁU JAKO OSTATECZNĄ WYROCZNIĘ DO QUESTÓW! NIEKTÓRE RZECZY, TAKIE JAK WYMAGANIA DO QUESTA CZY NAGRODY BĘDĄ SIĘ ZMIENIAĆ, A WIĘC JEŻELI W COŚ JEST NIE TAK, JAK OPISANE W TUTAJ - NIE JEST TO BŁĄD! //zły patryk


Widzę, że gracze olewają to co piszę.. zdaję sobie sprawę że nikomu się nie chce tego czytać, ale spróbujcie.
Dla waszej wygody, zrobiłem plan tego posta:

Wprowadziłem ogromną zmianę:
Questy będą opisane miastami, w kolejności
lvl (od najmniejszego).
Przyczyniło się do tego wiele czynników, między innymi questy opisane przez Zeę, oraz chaos panujący w temacie.




Plan posta:
1. Spis questów do około 70 lvl.
2. Opisanie questów posegregowanych;
Questy;
Ithan -> Torneg -> Werbin -> Karka-Han ->
przedmieścia KH -> Eder -> Mythar -> Nithal -> Podgrodzie Nithal
3.Mała ściąga Chillouta, oraz spis uzdrowicieli, wraz z fotami.


    1-4 lvl
    Zabić szerszenie przeszkadzające kupcom (1 LVL) - Ithan
    Uratować owce pastucha Mira przed wilkami (1 LVL) - Torneg
    Stary Remiusz z Karka-han może ulepszyć pewną broń... (1 LVL) - Karka han
    Zdobądź piwo dla Tafina (1 LVL) - Eder
    Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz. I (LVL 3) - Karka han
    Córka Josufa potrzebuje pomocy (3 lvl) - Wioska Pszczelarzy
    Pozbądź się Szerszeni atakujących Podróżnych. Zleca Strażnik Bramy (4 Lvl) - Ithan
    Spełnij kaprys córki rybaka z Podgrodzia Nithal.(1 LVL) - Podgrodzie Nithal

    5-10 lvl
    Pomóż zebrać Zielonki Obłąkańce niewolnikowi Gustafowi. (LVL 5) - Przedmieścia Karka han
    Z obozu koczowników zaginęła dziewczynka (5 LVL) Przełęcz Łotrzyków
    Pozbyć się sfory dzikich psów (8 LVL) - Werbin
    Zdobądź zębatki do zegara w Ithan. (9 lvl) - Ithan
    Wykonaj prace gospodarcze dla Idalii z Torneg (10 LVL) - Torneg
    Rozwiąż konflikt pomiędzy zakochaną parą z Torneg - porozmawiaj z Lidią (10 LVL) - Torneg
    Aurelia organizuje ucztę dla burmistrza, pomóż jej (LVL 10) - Karka han
    Wylecz Krowę od pastuszki Maryśki (LVL 10) - Przemieścia Karka Han
    Pomóż Igorowi zebrać grzyby (LVL 10) - Przemieścia Karka Han
    W obozie koczowników: Koczowniczka potrzebuje mięso (10 LVL) - Przełęcz Łotrzyków
    Pewien bartnik ma problem z niedźwiedziem (10 LVL) - Orla Grań
    Zdobądź zaopatrzenie dla żołnierzy (10 LVL) - Przełęcz Dwóch Koron
    Zdobądź ekwipunek dla pustelnika (10 LVL) - Góry Zrębowe
    Endriu został wytępiony z Ithan. Pomóż mu się zemścić - Eder (10 lvl)
    Sir Galien nie lubi pająków (10 LVL) - Ithan

    11-15
    Uratuj przyjaźń młodzieży z Podgrodzia Nithal. Zleca syn rybaka (11 LVL) - Podgrodzie Nithal
    Zabić szczury zza domu Unila (11 LVL) - Ithan
    Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz. II (LVL 11) - Przedmieścia Karka han
    Plaga wilków. Leśniczny z Karka-han płaci 70 sztuk złota od każdego zabitego. (LVL 11) - Przemieścia Karka Han
    Pomóż dozorcy w Winnicy znaleźć zepsutą beczkę (12 lvl) - Winnica Meflakasti
    Kucharka z baraków potrzebuje udka (12 LVL) - Ithan
    Malutki nowy queścik daje Górnik z koniem na Przedmieściach Karka-han (13 lvl)
    Zdobądź dla Sanioli ocet i przepis na niego (14 LVL) - Mythar
    Zabić niedźwiedzie dla strażnika bramy (14 LVL) - Ithan
    Nadzorca baraków potrzebuje drewno do kominka (15 LVL) - Ithan
    Naucz rozumu ucznia kartografa Slina (LVL 15) - Karka Han
    Zbigniew szuka receptury na miody lecznicze. (15 LVL) - Wioska Pszczelarzy
    Pomóż żonie Josufa (15 lvl) - Wioska Pszczelarzy
    Basia potrzebuje pomocy (15lvl) - Wioska Pszczelarzy

    16-19
    Zabić stado wilków atakujące nieostrożnych podróżnych (16 LVL) - Ithan
    Zanieś eliksir od Alchemika Kaliposa do wiedźmy Amry (LVL 17) - Werbin
    Zabić groźnego wampira z Ithan (18 LVL) - Ithan
    Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz. III (LVL 18) - Przedmieścia Karka Han
    W obozie koczowników: Koczownicy mają problem z potworami nachodzącymi ich obóz (18 LVL) - Przełęcz Łotrzyków
    Druid Myszor ma trudne zadanie (18 LVL) - Werbin
    Pomóż Gamberowi (18 LVL) - Stare Ruiny
    Trzeba odnieść Lutnię od Huslina (19 LVL) - Ithan
    Kucharka z baraków potrzebuje mięso z jelenia (19 LVL) - Ithan
    20-25
    Zdobądź łeb Mithrylowej Łapy dla Wirsyna (20 LVL) - Torneg
    Zdejmij urok antysnu z męża Salome (20 LVL) - Torneg
    Jubiler Barners potrzebuje unikatowe kamienie szlachetne (20 LVL)
    Prace dla głupka Erniego (20 LVL) - Eder
    Sir Galien nie lubi pająków [cz. 2] (21 LVL) - Ithan
    Rupert chce mieć swoje popiersie pomóż mu je zdobyć. (22 LVL) - Ithan
    Spróbuj odnaleźć pewną babcię wewnątrz murów miasta i posłuchaj jej legendy, powinna cię zaciekawić


(22 LVL) - Werbin
    Kucharka z baraków potrzebuje mięso z jelenia (23 LVL) - Ithan
    Pomóż Paratokowi rozwiązać zagadkę tajemniczego wypadku w kopalni (24 LVL) - Werbin
    Niewykluczone, że będziesz musiał wyciągać barda z opresji (25 LVL) - Ithan
    Mag Interbad i stare księgi (25 LVL) - Eder
    Nowy quest w Torneg od Brutusa (25 lvl)

    26-30
    Przynieś winogrona dla Mefli (27 lvl)- Winnica Meflakasti
    Zbierz skorupy żółwi dla Aberyta (LVL 30) - Przedmieścia Karka Han
    Zabij pająki w kopalni, na zlecenie jednego z Niewolników. (LVL 30) - Przedmieścia Karka Han
    Lady Lena chce mieć papugę w złotej klatce (30 lvl) - Mokradła
    Pomóż Tatianie w uruchomieniu golema (30 LVL lub niżej) - Zniszczone Opactwo
    Zlecenie tajemniczego kultysty (30 LVL) - Eder
    Presztrek zwołuje mieszkańców Mythar na naradę (30 LVL) - Mythar
    Walasar nauczy cię języka wężowego ludu (30 LVL) - Mythar
    Zdobądź węże dla Polassa (30 LVL, Quest 6) - Mythar

    31-35
    Pewien Kuglarz z Orlej Grani potrzebuje pomocy (31 Lvl) - Orla grań
    Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz. IV (LVL 32) - Przedmieścia Karka Han
    Zezwolenie na teleport do Eder (35 LVL) - Eder
    Porozmawiaj o kultystach z Mrocznym Zgrzytem (35 LVL) - Eder

    36-45
    Konkurs Win. Pomóż Wazirowi w sprawdzeniu czy jego wino jest najlepsze (36 lvl)
    Zabij orki dla Kapitana straży grodu (40 LVL) - Ithan
    Rozpraw się z Ghulami w Dolinie Rozbójników - zleca Strażnik Bramy (40 LVL) - Ithan
    Tajemniczy kultysta rozdarł sobie płaszcz (38 lvl) - Eder
    Zdobądź składniki potrzebne do wykucia Ostrza Niebios dla Alrika. (LVL 40) - Ithan
    czyść czwarty poziom kopalni, na zlecenie górnika Josufa. (LVL 42) - Przedmieścia Karka Han
    Skryba Bonifacy potrzebuje pomocy + dostęp do sklepu Flineksa (40 LVL) - Eder
    Zdobądź dostęp do magazynu Eder (40 LVL) - Eder
    Zabij bazyliszka Mroku dla klucznika Ozmata (40 lvl) - Eder
    Barners potrzebuje dwa kamienie szlachetne by zrobić naszyjnik (45 LVL) - Werbin
    Pomóż Hadlissowi rozprawić się z gnomami nachodzącymi wioskę (45 LVL) - Mythar
    Proszę graczy o podanie lvl jak można.. uśrednionego

    46-50
    Na zlecenie Arona zabij olbrzymie insekty, nękające górników w kopalni. (LVL 46) - Karka Han
    Legenda o kwiecie paproci - przeczytaj księgę w Domu Walasara (46 LVL) - Mythar
    Quest z biuletynu z Karka-Han (może z innych biuletynów też działa) "Porwanie Oficjela" (lvl 48)
    Odzyskaj zrabowany ładunek z karawany Alvara Vonikura (50 LVL) [bez tego questa nie możemy zrobić następnego]
    Quest na teleport do Nithal (50lvl)

    50-65
    Quest na klucz do Zakurzonego Przejścia (gnolle) (50 lvl)
    Pozbądź się groźnych Koboldów. Zleca gospodarz Jan (54 LVL)
    Pomóż latarnikowi Zuranowi (55 LVL)
    Na zlecenie Barnesa pozbądź się potworów ze Zdradzieckiego Przejścia. (57 LVL) - Werbin
    Zabij krasnoludzkich górników z kopalni Margorii na zlecenie Grafa Huberta (LVL 59) - Ratusz Karka-Han
    Zdobądź umocnienia do kopalni dla Kiliona (59 LVL, Quest 10) - Mythar
    Pomóż rozwiązać problem obłąkania górników w kopalni. (60 LVL) - Przedmieścia Karka Han
    Zniszczone opactwo - quest z trupami. (60 lvl)
    Udowodnij rybakowi, że wiesz, jak łowić ryby. Zleca rybak Almond (62 LVL) - Podgrodzie Nithal
    Hasid nadwyrężył nogę. Pomóż opiekunowi Gremusowi mu ją opatrzyć (63 LVL)- Nithal
    Smar dla Gloika (63 LVL, Quest 11) - Podgrodzie Nithal
    Zdobądź korzeń mandragory dla Ardala (64 LVL)- Bagna Chojraków
    Nizina Wieśniaków- Chlast potrzebuje pomocy (64 lvl)


    66-70
    Zabij część Salamander zabijających dżdżownice- zleca Walasar (65lvl)
    Amulety uniku Ergassaj - zleca Sapras (66 lvl)
    Pomóż bardowi Feliksianowi:
    część I (67 lvl)
    część II (68 lvl)
    Ureguluj populację żab w okolicach Mythar - zleca Brasz (68 lvl)
    Pomóż Centaurowi Asterowi - zleca Aster na Błędnym Szlaku (69 lvl)
    Dostęp do sklepu Tuni (70 LVL)
    Rozgryź tajemnicę zatrutego źródła. Zleca barmanka Lucja (70 LVL) - Nithal

    71-85
    Pomóż Cieniowi z karczmy w Eder - Quest grupowy(71 lvl) - Eder
    Ze Świątyni Czterech Bóstw skradziono Zwoje Żywiołów. Pomóż Klytii je odnaleźć.(72 lvl) -Nithal
    Rozwiąż tajemnicę dziwnych wizji Larpagona (75 LVL) - Nithal
    Zdobądź czapkę prawdziwego łowcy dla Huslina (79 LVL) - Ithan
    Zabij Seldera i mnichów na zlecenie Jarena (LVL 80) - Ithan
    Sekret źródła złota Krynii Lufis. Zleca Hektor (80 LVL) - Nithal
    Oczyść z bandytów kwieciste przejście - (80 LVL)
    Pomóż Semrenowi zdobyć ukochaną (84 LVL) - Podgrodzie Nithal
    Przywróć Semrena do życia (84 LVL, Quest 13) - Podgrodzie Nithal
    Odnajdź tajemniczą piwnicę Uniwersytetu. Zleca prof. Serianiusz (85 LVL) - Nithal


    86-105
    Pomóż rannemu Lotharowi (90 LVL)- Nithal
    Zabij drzewce na zlecenie Lussa (93 lvl) - Mythar
    Oczyść z potworów zalaną część kopalni dla Kiliona (95 LVL, Quest 11) - Mythar
    Pozbądź się szczura z piwnicy Lukrecji (99 LVL)- Nithal
    I z 5 questów dla smoka Intropodara (100 lvl)- Smocze góry, jaskinia
    II z 5 smoczych questów (102 lvl) - Smocze góry
    III z 5 smoczych questów (104 lvl) - Smocze góry
    Pomóż Nessie rozprawić się z potworami w Gadziej Kotlinie (105 lvl) - Mythar


    106-125 lvl:
    IV z 5 smoczych questów (104 lvl) - Smocze góry



    Ithan :

    1) Sir Galien nielubi pająków (1 lvl);
    idziemy do magazynu po lewej od Galiena, i zabijamy wyznaczoną ilość pająków.


        2)Zabić szerszenie przeszkadzające kupcom (1 lvl)
        Zleca strażnik po lewej. Idziemy do Doliny Yss, i zabijamy owady.

        Nagroda: 100 złota i 100 expa.




    3)Zegar na placyku w Ithan się popsuł (1 lvl)
    Zleca Niel pod zegarem.
    Idziemy do nadzorcy baraków zapytać czy ma zębatki.
    Ale on ma inną zagwozdkę. Jego córka bierze ślub, a on szuka orkiestry. W zamian za jej znalezienie, obiecuje nam oddać takie zębatki. Pędzimy do Torneg, i rozmawiamy z Alan'em przy fontannie. Hurra! Zgodził się! Teraz bez problemu dostajemy zębatki, a od uradowanego Niela nagrodę:
    200 expa oraz czapkę elfa leśnego.

        4) Kucharka z baraków potrzebuje króliczych udek do zupy (1 lvl).
        Idziemy zapolować na króliki.
        Bez problemu zbieramy wymaganą ilość 6 udek.
        Trochę klikania czeka nas przy oddawaniu ich pojedynczo kucharce.
        Nagroda: 100 złota i 100 expa



    5)Huslin poszukuje kogoś do odniesienia lutni (1 lvl).
    Z lutnią udajemy się do znajomej już orkiestry przy fontannie. Oddajemy ją jednemu z grajków. Wracamy do Huslina.
    Nagroda:100 złota i 100 expa.

        6)Lewy Strażnik przy budynku głównym potrzebuje nowy łuk (3 lvl) –
        U Huslina za kwit (pole 5,80) – wcześniej trzeba przynieść drewno od Edgara (ścina drzewo na dole) ale ten chce 10 sztuk złota – daje drewno ale Huslin nie ma dłutka – trza iść do kowala Unila (jak się zgodzimy to odda nam za drewno kasę) – ten z kolei potrzebuje żelazo z kopalni w Werbin – da je nam tam za 5 złota pijany górnik – wracamy do Unila – da nam dłutko (u mnie nie było go widać) – idziemy do Huslina – znika pokwitowanie i mamy łuk – wracamy do strażnika.
        Nagroda: 200 złota, 200 expa i łuk krótki.




    7)Problem ze szczurami. Zleca strażnik grodu. (5 lvl)

    Idziemy do strażnika (po prawej). Po rozmowie idziemy do Jaskini nad pracownią Unila. Gdy zabijemy szczury wracamy do Kapitana straży grodu Nagroda: 350 expa i złoto .
    Podpowiedzi: Szczury* <- * oznacza że szczur może być byle jaki


        8)Kucharka potrzebuje mięsa z jelenia (7lvl).
        Musimy zdobyć 5 półtuszy z jelenia. Znajdują się one w Zniszczonym Opactwie.
        Oddajemy je kucharce.
        Nagroda: 300 złota i 300 expa.



    9)Zabij niedźwiedzie (8 lvl)- zleca strażnik Ithan po lewej. (dopiero po wykonaniu dwóch poprzednich questów- szerszenie i szczury)

    Niedźwiedzie na małych lvl są w Z.O.O
    Po zabiciu 3 niedźwiedzi wracamy do strażnika i dostajemy zlecenie bardzo łatwe.. Pójść do Unila. Tam dostaniemy Szeroki Miecz i expo.

    Podpowiedzi: Nie kupujcie takiego miecza.


        10) Zabić stado wilków atakujące nieostrożnych podróżnych w Zniszczonym Opactwie (10 lvl) –
        Zadanie to zleca nam Roan.
        Nagroda: 500 expa i miecz na 15 lvl.



    11)Teleport do Ithan (10 lvl)
    Zleca nam Członek Zakonu Planu Astralnego w Ithan.
    Płacimy mu 1000 złota.
    Nagroda: 1000 expa

        12)Pomóż Nadzorcy Baraków w Ithan (15 lvl)
        Okazuje się, że trzeba załatwić Nadzorcy drewno. Udajemy się do Edgara, ale on potrzebuje siekierę. Idziemy do Unila, a on wysyła nas do Szpagarata. Musimy zabić tygrysa z jaskini po lewej od niego, i z siekierką wracamy do Edgara. Odbieramy drewno, i zanosimy do zleceniodawcy.
        Nagroda: 800 expa, 200 złota oraz pierścień łowcy na 15 lvl. [wbrew nazwy jest dla każdej profy]



    13)Zabić groźnego wampira z Ithan (18 lvl)
    Zleca strażnik przed wejściem do Kapitana grodu. Najpierw mamy go spróbować zabić raz. Jest w lewym górnym rogu Orlej Grani. Wampira nie da się zabić tak po prostu. Młotek da Unil, Edgar da dwie deski, Huslin z jednej zrobi kołek ale by zrobić krzyż potrzebuje gwoździ. Te da Nadzorca Baraków i zrobi też krzyż. Lejelmy wampira.
    Wracamy do strażnika.
    Nagroda: 3k złota, 3k expa i amulet boga wojny (20 lvl).

        14)Zlecenie od Barda z Ithan(25lvl).

        1)Idziemy do Barda, który opowiada nam, że zamoczył mapę Margonem i już nigdy więcej nie będzie mógł pomóc żadnemu graczowi. My wpadamy na wspaniały pomysł, że Slin może dla nas wykonać ową mapę. Bard jest zachwycony naszym pomysłem i prosi abyśmy sie do niego udali.

        2)Znajdujemy go w Karak-han i prosimy o wykonanie dla nas mapy. Ten jest bardzo chętny jednak jest pewien szkopuł. Slinowi skończył sie węgiel odpowiedni do rysowania map. W celu uzyskania węgla musimy udać się do górnika z Werbin o imieniu Joseph, a znajduje sie on w kopalni Latimera.

        3)Górnik może oddać nam węgiel, jednak nie za darmo. Odczuwa on ogromny ból krzyża i prosi nas o lekarstwo, które ma wiedźma Amra.

        4)Idziemy do niej, i dostajemy spis potrzebnych składników.
        Musimy przynieść jej tylko 3 alpinie. Najlepiej jest je przynieść z Mrocznego Przemyku. Rzadko jakiś High- Lvl je zbiera.
        Wracamy do niej, a potem z lekarstwem do Josepha.

        5)Kiedy prosimy Josepha o węgiel ten nam oznajmia, że znajduje się on na drugim poziomie kopalni, a on sam tam nie zejdzie, bo zadomowiły sie tam bazyliszki i jeżeli je zabijemy to będziemy mogli odebrać węgiel.

        6)Po zabiciu bazyliszków udajemy sie do górnika po węgiel. Ze zdobyczą wracamy do Slina, dajemy mu węgiel, a on rysuje mapę;)

        7)Bard jest zadowolony z nowej mapy i w zamian za nasza prace daje nam talizman dzięki, któremu będziemy mogli "wypić" dwa razy więcej, oraz 5k doświadczenia;)




    15) Zabij ghule z ich wioski (35 lvl).

    Zleca nam go Strażnik Ithan (po prawej). To jest 4 Quest z nim. Zleca nam zabicie chyba 10 Ghuli i 1 Dowódce Ghuli. Po zabiciu Ghuli normalnych idziemy do Zapomnianego grobowca i Szukamy Dowódcy Ghuli *elita* Po zabiciu wracamy do Strażnika i dostajemy nagrodę naszyjnik uniku. Jest to akurat dobre, ponieważ będziemy się mierzyć na 40 lvl z orkami.


        16) Zabij orki dla Kapitana straży grodu (40 lvl)
        Ork bashwooz (0/12)-Ork zhaghokk (0/12)-Ork kuurgh (0/10)-Ork tarroll (0/10)-Ork wuakl (0/8)-Thowar (0/1).
        Nagroda: 15k expa i zbroja do wyboru dla łowcy i wojownika na 40 lvl. [po pobłogosławienie, również dla palladyna.]



    17) Huslin potrzebuje czapki dla prawdziwego łowcy (79 lvl)
    Huslin potrzebuje pilnie czapki dla łowcy. Opowiada nam o Łowcy Skór, mieszkającym w Andarum. Prosi nas także, abyśmy mu załatwili czapkę nocy. Najprościej ją kupić, i nawet nie wychodzić po za teren Ithan. Gdy oddamy mu tą czapkę, pyta nas o rodzaj nagrody:
    - 50k złota,
    - ulepszenie kuszy nocy,
    Po wybraniu jednej z opcji, otrzymujemy nagrodę.


        18) Jaren z baraków potrzebuje pomocy.
        Udajemy się do niego, i pytamy w czym mamy mu pomóc. On opowiada nam o pewnym potężnym magu, i jego pomocnikach. Mag ten zwie się Selder, i zamieszkuje Andarum. Ponieważ nadepnął on na odcisk Jarenowi, mamy zabić jego, oraz sługusów.
        Do zabicia jest:

        Stary mnich (0/15)
        Wojowniczy mnich (0/15)
        Wtajemniczony mnich (0/10)
        Spokojny Mnich (0/15)
        Przebiegł mnich
        Chytry mnich (0/10)
        Selder (0/1)

        Po zabiciu całej zgrai, wracamy po nagrodę.
        Jest to exp, oraz czerwony naszyjnik:
        ITEM#27697681




    To wszystko dla miasta Ithan [jest parę nie opisanych questów, więc piszcie].




    Torneg :

    1) Uratować owce pastucha mira przed wilkami. (1lvl)
    Zleca Mir. Trzeba zabić wilki na południowym wschodzie.
    Nagroda: bursztyn, ser, oraz exp.

        2) Wykonaj prace gospodarcze dla Idalii z Torneg (10 lvl)
        Napełnij wiadro wodą -> wieśniak stoi przy studni –> odszukaj Krasulę i daj jej pić –> wróć do babci i do Krasuli by ją wydoić –> z mlekiem do babci a potem do kota by się napił -> spowrotem do babci.
        Nagroda: 1000 expa i rękawice siły na 10 lvl.



    3) Rozwiąż konflikt pomiędzy zakochaną parą z Torneg
    Porozmawiaj z Lidią (przy fontannie) (10 lvl) –> odszukaj Dena –> jest za rzeką w Torneg –> wróc do Lidi „...zmień zachowanie...” –> da chustkę i mamy wrócić do Dena –> „...kocha i się zmieni...” dostaniemy hełm –> i wracamy do Lidii.
    Nagroda: perła i 1001 expa oraz 20 złota.

        4) Teleport do Torneg.(13 lvl)
        Zleca Członek P.A. Albo płacimy od razu 1500 zlota, albo przynosimy mu łeb Mitrylowej Łapy i płacimy tylko 800 złota.
        Nagroda: 1k expa, i teleport do Torneg.




    5) Zdobądź Łeb Mitrylowej Łapy dla Wirsyna.(20 lvl)
    Możemy ja kupić, albo sami zdobyć. Wirsyn jest nad domem Salome.
    Nagroda: prosze o podanie nagrody


        6)na 20 lvl. od Salome.
        trudny quest dla 20lvl.
        przygotujcie sobie:
        kwiat gargulca, gałąź rosum,
        i liść byrteri. oraz dużo
        cierpliwości. warto mieć też
        kamień księżycowy z jaskini
        w orlej grani.

        gałąź rosum jest w
        zniszczonym opactwie,
        w centrum mapki.

        liść byrteri jest np. w
        przełęczy dwóch koron,
        nad nimfą na wzniesieniu
        obok wywerny na 45 lvl.

        kwiat gargulca

        znajdziecie w bramie północy
        po lewej w rogu, pomiędzy
        jeleniami.

        W czasie questa, udajemy się także do Grambera, brata Salome. On da nam część przepisu jak zrobimy naszyjnik z wilczego kła. Kieł łatwo zdobyć, a naszyjnik robimy ou Barnesa(wybieramy droższy za 600 szt. złota!).
        Za quest otrzymuje się exp. oraz posąg który można sprzedać jako ozdoba w domku





    7) Nowy Quest z Torneg (25 lvl), zleca Brutus.

    Potrzebne będzie:
    -500 złota,
    -najlepiej mieć już w zapasie dwa jaja czerwia królewskiego,

    Brutus prosi nas abyśmy zapytali Kidę o jej ulubioną potrawę (stoi obok). Gdy ją pytamy o to, ona odpowiada nam że uwielbia gotowane jajka królewskiego czerwia. Informację przekazujemy Brutusowi, a następnie na Jego zlecenie zabijamy 6 królewskich czerwi i przynosimy 2 jajka (królewskiego czerwia). Brutus każe nam wtedy udać się do kucharki w Ithan poprosić ją o jakieś przyprawy do tych jajek.Kucharka sprzedaje nam te przyprawy za 500 złota. Wracamy do Brutusa, a ten prosi nas na sam koniec o to, abyśmy znaleźli ognisko na którym można upiec jajka (przy okazji Brutus zwraca nam 500 złota, które wydaliśmy na przyprawy). Ognisko to możemy znaleźć najbliżej w Starych Ruinach (4,13). Zapamiętujemy to miejsce i mówimy o nim Brutusowi.Ostatnim zadaniem jest wręczyć otrzymany list Kidzie. Po wręczeniu wracamy do Brutusa po nagrodę:
    -3500 doświadczenia
    -1000 złota
    -5ph*
    * Prawdopodobnie było by więcej jakby nie używało się teleportu.


        8) Zdobądź składniki potrzebne do wykucia Ostrza Niebios dla Alrika (40 lvl)
        Przynieś Alrikowi sztabkę żelaza, bryłkę srebra i gwiezdny pył z szybu (zachodniego) kopalni Karka-Han.
        Robimy 3 pomniejsze questy z przedmieść k-h [są opisane]. Da 8k expa, zabierze z 20k złota i dostaniemy miecz dwuręczny



    I to tyle w Torneg.




    Werbin :

    1)Pozbyć się sfory dzikich psów (8 lvl) –
    Daje prawy strażnik przy bramie – 5 psów .
    Nagroda: 200 expa i mikstura lecząca


        2)Druid Myszor ma trudne zadanie (18 lvl)
        W południowej części Przełęczy Dwóch Koron zabić 5 młodych wywern.
        Nagroda: 2000 expa, naszyjnik driuda (20 lvl) i krew jednorożca (leczy 1x 300 hp)



    3)Pomóż Paratokowi rozwiązać zagadkę tajemniczego wypadku w kopalni (24 lvl)
    Poproś Górnika Szutgara z przedmieść Karka-han (21,24), żeby opowiedział ci historię o tajemniczym stworze – wróć do Paratoka – dostaniemy chustkę i trzeba iść do wieszczki Sary w Torneg – pobierze 1k złota i pobłogosławi chustkę – teraz do Paratoka – zakładamy chustkę i... – dostaniemy misia – nie wiedząc jak wyjść atakujemy Skarbka – teraz do Paratoka a potem do wieszczki by powróżyła z misia – Naloko to Malia (12,25 w K-H) –
    Nagroda: 5k expa, kilof (dwuręczny na 23 lvl) i sztabę złota wartą 10k


        4) Legenda o Wilkach z Werbin (47 lvl) – zleca Herfog (33,39)
        Teraz pogadaj z Rozalią (43,16) – i z Herfogiem (da 1k złota) – Zniszcz Wilcze plemię (wszystkie wilczki w Kanonie Straceńców): Zakrzywiony Pazur (0/4), Wilcza Więź (0/8), Wilczy Śpiew (0/8), Wilcze Prawo (0/5), Oko Wilka (0/5), Wilcza Jagoda (0/1), Wilcza Paszcza (0/1) – wróć do Rozali – teraz zabij: Wolfen Orrin (0/1) – i wróć do Rozali – i do Herfoga –
        Nagroda: 50 PH, 12k złota, 15k expa i Pierścień Wolfena Orrina




    5) Quest na 45 lvl od Barnersa z Werbin:

    Przygotuj: turkus, kamień mglisty oraz 5+ minut czasu (jeśli masz te składniki).

    Udaj sie do Barnersa w Werbin. On rozkaże Ci zdobyć kamień mglisty oraz turkus (oby dwa kamyki zdobędziesz/znajdziesz na harpiach). Gdy je zdobędziesz, gadasz z nim a on daje Ci nagrodę:

    Turkusowa Mgła
    Typ: naszyjniki
    Życie +350
    Intelekt +31
    Zręczność +33
    Krytyk +7%
    SA +25%
    ACM: 35
    (związany z właścicielem, wymagany lvl 47)



        6) Na zlecenie Barnersa pozbądź się potworów ze Zdradzieckiego Przejścia (57 lvl)
        Oczyść Zdradzieckie Przejście - Zabij: Stary Darhoun (0/10), Mocny Darhoun (0/15), Darhoun (0/20), Dławiciel jaskiniowy (0/5), Szary dławiciel (0/3).
        Nagroda: 7k expa i naszyjnik z rubinem na 57 lvl





    I to na razie tyle w Werbin



    Karka-Han :

    1)Aurelia (37,51) organizuje ucztę dla burmistrza, pomóż jej (10 lvl)
    „...Diantos z Uroczyska łowi ryby...” – przynieś rybę – ten chce haczyki od Unila w Ithan – zada zagadkę o kolor włosów Makaraty – i da 4 – a Diantos da rybę – ale nie pstrąga! Tego ma mieć Galis z Torneg – ten z koleji chce muchy – są koło krowy Idali (też w Torneg) – i dostaniemy pstrąga – wracamy do Aureli.
    Nagrdoa: 2000 expa oraz rybę wartą 15oo GP, (leczącą 10x100 hp)


        2)Naucz rozumu ucznia kartografa Slina (15 lvl)
        Dostaniemy test do wręczenia uczniowi - trzeba go też rozwiązać [nic nie podaję bo nie jest trudny].
        Nagroda: 1500 złota i 6ooo expa, oraz czapka kartografa.




    3)Zanieś eliksir od Alchemika Kaliposa (68,28) do wiedźmy Amry (17 lvl)
    Wiedźma jest koło murów Werbin – ta potrzebuje jad skorpiona od Kaliposa z K-H – ten z koleji „Potrzebuję Kolec Jadowy i Żądło. Będziesz musiał znaleźć jakiegoś skorpiona i szerszenia i zabić je” – zrobi jad skorpiona za 50 GP i z żądła – wróć do Amry w Werbin.
    Nagroda: lusterko, płaszcz kapłana i eliksir zdrowia oraz 1,2k expa (jeśli wybierzemy ostatnią propozycję)


        4) Stary Remiusz z Karka-han może ulepszyć pewną broń. (wszystkie lvl)

        Potrzebne: 10 000 złota, Topór Dwuręczny (Aberyt,Przedmieścia Karka-Han) Serce Wilkołaka (Wilkołak jest w jaskini, Przedmieścia Karka-Han)

        Z tymi składnikami idziemy do Remiusza ( lewy dolny róg miasta Karka-Han, w obrębie murów. Tam Ulepsza on nasz topór do "Ulepszony Topór Dwuręczny"
        ITEM#9070131




    5) Na 20 lvl, Zdobądź dwa kamienie szlachetne dla Jubilera Barnesa z Werbin.
    Udajemy się do po rozmowie z pracodawcą do dowódcy wojska, poniżej murów w Werbin.
    On opowiada nam, że w jaskini w przełęczy dwóch koron jest pewien grotołaz.
    Wyruszamy do niego, i opowiadamy mu tą historię. Mamy szczęście, i (nie pamiętam imienia.. jak coś to wpiszę. on jest na L...)mówi że ma takie kamienie. Lecz nie ma nic za darmo. Prosi nas, abyśmy zabili parę stworzeń na poziomach niżej. Mianowicie Dwa skorpiony magmowe (18 lvl) i jednego skorpiona karminowego(25 lvl) Nie powinniśmy mieć z tym trudności, ale warto mieć tu duże SA. Wracamy do grotołaza, i dostajemy kamienie. Jak wiatr gnamy do Barnesa, i dostajemy exp. , kasę ....
    oraz dostęp do jego sklepu.
    A jest to naprawdę dobra nagroda .


        6) Biuletyn (35 lvl)
        „Dla tego, który odnajdzie porwanego dygnitarza Euklidiana z terenów pod wulkanem Debaster otrzyma wysoką nagrodę. Podpisano: Burmistrz Karka-han” – idź do burmistrza Karka-han (dom Hergata p.1) – idź do Nurfexa (32,45 w K-h) – udaj się na spytki do groty w Eder (Grota Złoczyńców ostatni poziom – Herszt) – teraz do Hergata w K-h – Wieszczka Sara w Torneg (pobiera 1,5k złota) – wracamy do Nurfexa w K-h – trafiamy do Przedsionka Śmierci – i jeśli kontynuujemy misję trafiamy do piwnicy Nurfexa – po walce uwalniamy dygnitarza – daje 20k złota a ze skrzyni do wyboru – ja złoty hełm wojownika – w skrzyni jest też wyjście do K-h – teraz do burmistrza.
        On daje nam: 15k expa, 50 PH,
        a kwit zanosimy do Sir Lehima (ratusz K-h, parter 19,25), i dostaniemy 10k.



    7)Zabij krasnoludzkich górników z kopalni Margorii na zlecenie Grafa Huberta (59 lvl)
    Jest w ratuszu w k-h (parter 20,6) – idź do kopalni Margorii i zabij: Krasnoludzki górnik (0/30), Krasnoludzki kowal (0/12).
    Nagroda: 13k expa i miecz dwuręczny na 59 lvl.


    I to tyle w KH Teraz przedmieścia...


    Przedmieścia Karka-Han :


    1) Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz. I (3 lvl)
    Zabij: Królika, Żabę, jakiegoś Pająka, Wiewiórkę, Zająca i jakiegoś Szczura.
    Jak zabijesz odpowiednie zwierzęta, wróć do mnie”.
    Nagroda: do wyboru buty tropiciela lub złoto.



        2) Pomóż zebrać Zielonki Obłąkańce niewolnikowi Gustafowi (5 lvl)
        Kopalnia szyb wschodni p.2, p.3, p.4 (36,24).
        Nagroda: 40 expa i 50 złota.





    3) Pomóż Igorowi zebrać grzyby (10 lvl)
    Koło domu Torina [po lewej jego stronie, trochę wyżej] stoi Igor. Mamy pomóc mu w odnalezieniu grzybów: Kozak Rozbójniczek, Rozdymek Purpurowy i Kwaśniak Oleisty.
    Nagroda:1ooo PD i naszyjnik na 15 lvl. [można pobłogosławić go w KH, u Wiliama w prawym skrzydle ratusza KH, wtedy naszyjnik jest od 18 lvl]

    nie podaję gdzie rosną bo to już się na forum przewijało



        4) Ulecz krówkę Maryśki z Karka-han (? lvl)
        Poproś Kowelina (w Uroczysku) o zrobienie leku na biegunkę – musisz mieć szałwię, i rumianek. Po chwili dostaniemy lek, a za pomoc od Maryśki:
        Nagorda: 5oo expa, oraz pierścień zdrowia (+30 życia na 5 lvl)





    5) Plaga wilków. Leśniczy z Karka-han płaci 70 sztuk złota od każdego zabitego (11 lvl)
    Trzeba zabić 50 sztuk –
    Nagroda: 25oo złota i 8000 expa.



        6) II część Questa u Torina (11 lvl),
        Nie opisuję jej, bo nikt jakoś tego nie robił. Jak ktoś mógłby, to proszę go o opisanie tej części..




    7) Quest od górnika z koniem (13 lvl).
    Idziemy do górnika w przedmieściach kk. Ma on problemy z koniem, więc mówimy, że możemy pójść do specjalisty - Idropusa. On mówi, że jest to koń wyścigowy i wysyła nas do górnika z prośbą o sprzedaż. Górnik się zgadza, następnie musimy zanieść mu umowę. Wracamy do hodowcy koni i dostajemy nagrodę:
    - 80 ph
    -300 sztuk złota
    -3000 expa.
    wskazówka: wszystko róbmy piechotą, bo inaczej dostaniemy mniej ph!



        8) Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz. III (14 lvl)
        Zabij: Dzikiego Psa, Szarego i Czarnego Wilka, Jelenia oraz dwóch Pancerników - Młodego i Rogatego.
        Nagoda: do wyboru złoto lub czapka tropiciela i 200 expa.





    9) Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz. IV (16 lvl)
    Tym razem polujesz na duże zwierzęta, konkretnie chodzi mi o: Tygrysa, Wilczego Strażnika Wampira oraz 3 gatunki Niedźwiedzi: Zwykłego, Czarnego oraz Brunatnego, a także Ghula.
    Nagroda: proca lub 4k złota, oraz 1600 expa.


        10) Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz. V – latające (18 lvl)
        Zabij: kruk, orzeł, pszczoła, szerszeń, młoda wywerna.
        Nagroda: pierścień tropiciela lub 1800 złota. [i chyba exp..]




    11) Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz VI (19 lvl)
    Zabij: Żmija Zygzakowata, Wąż Wodny, Czerw oraz Czerw Królewski, jakiegoś Bazyliszka, a także wrednego Mykonida.
    Nagroda: 8k expa, 2,5k złota lub naszyjnik tropiciela.



        12) Zabij pająki w kopalni, na zlecenie jednego z niewolników (40 lvl)
        Szyb zachodni na przedmieściach Karka-han. Idziemy na poziom trzeci,Niewolnik zleca (ciemnoskóry (5,20) ) – Zabij: Nocny pająk (0/3), Pająk krzyżak (0/2), Zielony pająk (0/1).
        Nagroda: 20 expa i sztabka żelaza





    13) Oczyść czwarty poziom kopalni (szyb zachodni), na zlecenie górnika Josufa (40 lvl)
    Zabij: Kornid (0/5), Kornid jadowity (0/5), Kornid jaskiniowy (0/3), Kornid szkarłatny (0/1)
    Nagroda: 4k expa i bryłka srebra[ jeden z trzech składników potrzebnych Alrikowi z Torneg].



        14) Na zlecenie Aarona zabij olbrzymie insekty, nękające górników w kopalni. (LVL 46)
        Aaron znajduje się w Szybie zachodni p2(13,7)
        Nieopodal Aarona (25,24) znajduje się cała banda jaką należy ubić. Gdy się z nimi uporamy wracamy do zleceniodawcy, i otrzymujemy:

        Nagroda: 5000 expa, oraz gwiezdny pył, 3 składnik dla Alrika.





    15) Pomóż rozwiązać problem obłąkania górników w kopalni (60 lvl)
    Zleca Kurt w szybie wschodnim (p.4 – 41,6) – idziemy z jednym zielonkiem obłąkańcem do alchemika Kaliposa w K-h – teraz przynieś Kaliposowi Oczlicę Jarzębatą, Jad Wywerny (potrzebne żądło wywerny) i 500 sztuk złota – da antidotum – wracamy do Kurta – teraz na pierwszy poziom zabijamy: Kościany Sługa (0/3), Demilisz (0/2), Lisz (0/1) (wchodzi się z pola 33,20 w prawo) – do Kurta nazad –
    Nagroda: 10k expa i księga (wymaga 280 intelektu, na 70 lvl – pomocnicza broń dla maga).



    I to tyle, z wielu męczących questów na przedmieściach... .



    Eder :


    1)
    Zdobądź piwo dla Tafina (chyba od 1go levela)
    Porozmawiaj z Artenią - Kup piwo Tafinowi. Udaj się do karczmarza w Werbin – (Flat w karczmie w Werbin) dostaniesz to piwo za darmo, jeżeli zabijesz 4 bandytów, którzy biorą ode mnie haracz. Są na północno-wschodnim krańcu Werbin – dostaniemy antałek – i wracamy do Eder.
    Nagroda: 2k expa i łuk na 10 lvl, jeśli odmówimy kupna dostaniemy 500 expa od Tafina


        2) Prace dla głupka Erniego.
        Idziemy do Eder do Erniego. Każe on spytać się burmistrza Cedrika (Torneg, niedaleko domu Salome)o pogodę. Wracamy do Erniego, i dostajemy kolejne zadanie - zdobyć kryształ ziemi. W tym celu udajemy się do doliny Yss i zabijamy żywioł ziemi który jest w jaskini . Z kamieniem wracamy do Głupka. Nasza następna misja to zdobycie dla Niego zbroi. Bierzemy ją strażnika w Ithan. Jest to uszkodzona zbroja, jednak Erni jest zadowolony.
        Nagroda: opal i worek kartofli.




    3)Quets na 25 lvl, pomóż Interbadowi znaleźć stare księgi. (Eder)
    Przygotuj: 3 zniszczone księgi. Lecą z demonów w miejscu, do którego wejście jest obok maga (gdy z nim gadasz to je widać). Najłatwiej palladynowi z dużym acm.
    Uwaga! Mając te 3 księgi gadaj z nim aż on powie, że znalazłeś właściwą! Spotkałem się z przypadkiem, że ktoś musiał przynieść 4 księgi ale to chyba jakiś błąd.
    Nagroda: elixir leczący dość dużo hp
    500x10 (dobre na niskie lvl).



        4) )Quest dla Tajemniczego kultysty: (30 lvl)

        Przygotójcie:

        -Serce ognistego skorpiona: jest on na 4 poziomie groty złoczyńców w Eder.

        -Jad Wywerny: Wywerny na najniższym lvl są w kanionie straceńców i wypadają z nich żądła, W Karka-Han u Kaliposa zamień żądło na Jad wywerny.

        -Kolec Jadowy skorpiona: Skorpiony są na Mokradłach i w Forcie Eder(np.)

        -Srebrny Kociołek: Dostaniemy go od Wieszczki Sary w zamian za Łzy Nimfy. Nimfę znajdziemy na Przełęczy Dwóch Koron i opowiadamy jej o Denie i Lidii.

        -Jajo królewskiego Czerwia: Królewski Czerw jest na prawo od Fortu Eder, a jego jajo respi się chyba też w Dolinie Rozbójników

        Wino: Kupimy w Karczmie.

        3 Muchomory: 1 jest na górach Zrębowych, są też w: Torneg, Zniszczonym Opactwie, Dolinie Yss, Bramie Północy, Wiosce Pszczelarzy.

        Wykonanie: Idziemy do Kultysty, dajemy mu wino. Następnie wszystkie inne składniki. Dostajemy sztylet
        , i słyszymy że coś złego wydarzy się w K-H (Karka-Han) Pędzimy więc tam, a w Karczmie... konający poseł z innej krainy. Musimy pomóc go uratować.Do tego potrzebne są łzy Nimfy. Wieszczka Sara widziała prawdę. Najpierw idziemy jednak do Eder zabić Tajemniczego Kultystę Udajemy się tedy do Sary po łzy Nimfy. Następnie teleportujemy się do K-H i dajemy posłowi łzy. Po naszą nagrodę udajemy się do dyplomaty.
        Nagroda: Sygnet króla Elancji.




    5)Porozmawiaj o kultystach z Mrocznym Zgrzytem (35 LVL) - Eder
    Zanim zaczniesz QUEST kup wino.

    Wpierw rozmawiamy z Mrocznym Zgrzytem [Eder (14,21)]. *Daje nam zadanie: Wypytaj ludzi w karczmie o kultystów. Może ktoś wie coś ciekawego.
    Zanim udamy się do karczmy, kupujemy wino.
    Idziemy do Karczmy pod Posępnym Czerepem [Eder (29,66)]. Idziemy na pierwsze piętro i podchodzimy do Krzywego Pijaka [Karczma pod Posępnym Czerepem p.1 (1,7)] i dajemy mu wino a on nam mówić coś o kulturystach. Teraz z wiadomościami idziemy do Mrocznego Zgrzyta. Dostaliśmy Piwo korzenne którym musimy upić Strażnika Piwnicy w Siedzibie kultystów [Eder (36,32)]. Upijamy go i wchodzimy do piwnicy. Tam przy "krowie", widzimy adepta kultystów(12,11) , zagadujemy go, że jesteśmy przyjacielem, etc. On prosi o truciznę. Wracamy do Mrocznego Zgrzyta i mówimy mu co zobaczyliśmy. Żeby zdobyć truciznę musimy zabić Pospolity zbir (0/3), Zły zbir (0/3).
    Jaskinia znajduje się w południowej części Eder.
    Po zabiciu idziemy na koniec jaskini i na ostatni poziom. Tam jest Elita [Herszt bandytów] rozmawiamy z nim i chcemy walczyć. Mówi żebyśmy go nie zabili i w zamian on daje nam silną truciznę. Idziemy do Mrocznego Zgrzyta i do Siedziby kultystów - piwnica (12,11). Dajemy adeptowi truciznę i wracamy do zleceniodawcy. Obmyślamy plan włamania. Teraz musimy zagadać Kultystów przed wejściem do ich siedziby. Po tym, wracamy do Mrocznego Zgrzyta i dzielimy sie łupem. Wybrać można Jedną z trzech figurek.

    Nagroda:
    6000 doświadczenia
    5000 kasy
    Jedną z wybranych figurek. (maga, woja lub łowcy[5 użyć])



        6) Teleport do Eder (35 lvl).
        W Forcie Eder, znajduje się członek ZPA. Informuje nas, że będziemy mogli wykupić tp, jeśli zabijemy bandytów z eder. Są oni na górze po lewej, nad Mrocznym Zgrzytem.
        Po ich zabiciu wracam do członka ZPA.
        Nagroda: możliwośc teleportowania się do Eder.




    7)Tajemniczy kultysta rozdarł sobie płaszcz (38 lvl).
    Idziemy do kultysty w Eder (37,25). Daje nam zadanie, w którym informuje, że rozdarła mu się szata i musimy mu pomóc. Naszym pierwszym zadaniem jest zdobycie skór brązowego wilka. Znajdziemy je w Krasowej Pieczarze, a konkretniej w członkach wilczego plemienia. Krasowa pieczara jest w Kanionie straceńców(z Zachodnich rozdroży na prawo). Potrzebuje trzy skóry na nowy płaszcz, ale proponuje mieć wiecej, 10-15 powinno starczyć (kultysta ma wymagania, jedna za krotka, inna za wąska;p itd).
    Wracamy do kultysty ze skórami, on wybiera sobie te które mu się podobają i tyle ile potrzebuje, ale nie ma igły i nici. Idziemy do Rozalii w Werbin (44,16), ona z chęcią nam da igłę i nici, ale najpierw wysyła nas do Karczmarza Flata, w tutejszej karczmie po bańkę mleka. Kupujemy, idziemy do babci, bierzemy to po co przyszliśmy i wracamy do kultysty. Teraz kultyście potrzebne jest końskie włosie. Wracamy do Werbin i odwiedzamy stadninę koni, którą prowadzi Idropus, Werbin (12,31) , po za murami na lewo. Zagadujemy do niego i daje nam końskie włosie (gdy za nie zapłacimy dostaniemy 5 PH). NIE PRÓBUJEMY SAMI ZDOBYĆ WŁOSIA. Wracamy do kultysty, on coś tam kombinuje. Nie chce na początku z nami gadać. Kiedy już z nami rozmawia wysyła nas po ostatni składnik... orb zniszczenia za 20,9k u Jarena Baraki p.1 (3,28). Wracamy do zleceniodawcy, każe nam się odsunąć, co też robimy. Potem daje nam nagrodę: 25k złota, 19,5k EXP i amulet starego rabusia.





        8)Skryba Bonifacy potrzebuje pomocy + dostęp do sklepu Flineksa (40 LVL), w Eder
        Przygotuj: Róże, Echinacea
        Na początek idziemy do Burmistrza mówi, że nie ma papieru więc lecimy do k-h do alchemika by wykonał nam kałamarz. W tym celu przyda się nam właśnie Róża oraz Echinacea. Po jego otrzymaniu, kolejnym celem jest pióro czarnego orła. By je zdobyć musimy zabić orła 57lv na Zapomnianym Szlaku, lub kupić u jakiegoś gracza(z lvl powyżej 50). Gy mamy już 2 składniki, wracamy do Burmistrza. On mówi nam, że ma już papier, więc wracamy do Skryby.
        Nagroda: zezwolenie na korzystanie ze sklepu Flineksa.



        9)Zabij bazyliszka Mroku dla klucznika Ozmata (40 lvl) - Eder
        Przygotowujemy:
        3 nagietki

        1. Rozmawiamy z klucznikiem, który zleca nam zabicie bazyliszka mroku (40 lvl, elita)
        2. Idziemy do jaskini w Cienistym Borze, klikamy na bazyliszka mroku i dajemy "Rozmawiaj". Wróg swoim wzrokiem nas zabił, obudzimy się w Mythar.
        3. Wracamy do klucznika, który wysyła nas do Niela, po informację.
        4. Niel poinformował nas, że trzeba odbić spojrzenie bazyliszka mroku lusterkiem, które posiada jedna z arystokratek z Karka-Han.
        5. Udajemy się do ... i prosimy o lusterko. Żąda za nie 3 nagietków, dajemy je jej i otrzymujemy lusterko.
        6. Idziemy do jaskini w Cienistym Borze i robimy to co w punkcie 2. Lądujemy znów w Mythar.
        7. Wracamy do Niela, który wysyła nas do Mistrza Gladiatorów.
        8. Mistrz Gladiatorów wyśmiewa się z nas i daję radę, żebyśmy udali się do Jarena po kryształ słońca.
        9. Udajemy się do Jarena, który daje nam kryształ w zamian za obietnicę dostarczenia kła bazyliszka.
        10. Idziemy do jaskini w Cienistym Borze, klikamy na bazyliszka mroku i dajemy "Rozmawiaj". Tym razem stoczymy zwykłą walkę z Bazyliszkiem Mroku, który nie jest zbyt silny.
        11. Wracamy do Jarena i oddajemy kieł i kryształ.
        12. Udajemy się do klucznika, który daje nam nagrodę za wykonanie zadania.


        Nagroda
        Złoto
        Doświadczenie


        Niel znajduje się koło zegara w Ithan
        Mistrz Gladiatorów znajduje się na arenie w domu Roana, Ithan
        Klucznik znajduje się w magazynie w eder





    I ot tyle w Eder.


    Mythar :


    1)

        12) Ocet. Quest w Mythar
        Gdy zaczniemy u góry w domu Walasara jedna z 3 sióstr daje nam Tego Questa. Potrzebuje ona octu jabłkowego. Zanim zanim zaczniemy Quest kupmy następne rzeczy: Jagody, Worek Jabłek, Śmietana i także 50 złota . później powiem dlaczego . Gdy zaczniemy Quest musimy Iść do Alchemika Kaliposa w Karka-Han. Będzie chciał Śmietanę i Jagody(o ile się nie mylę). Gdy mu damy do Octu musimy dać mu Worek Jabłek. Musimy poprosić też o przepis na ocet jabłkowy. Musimy mu dać 50 złota i potem idziemy do Mythar. Po wykonaniu Questa dostajemy Honorarium





        2) Zwołanie mieszkańców Mythar na naradę


        WAŻNE Przygotujcie: 3 duże mięsa i lubczyk, żeby nie biegać w tą i z powrotem. WAŻNE
        Zleceniodawca questu, Presztrek, stoi w polu (48.52). Pytamy się czy nie ma dla nas jakiegoś zajęcia, na co on odpowiada, że musi zorganizować naradę mieszkańców i pyta się czy nie możemy mu w tym pomóc. Naturalnie, zgadzamy się.
        Na początek udajemy się do Hadlissa (45.17). Recz jasna, w trakcie rozmowy wybieramy opcję z naradą, na co ten odpowiada, że nie może na nią pójść dopóki wszyscy ergassaj nie zostaną o tym poinformowani. Włączamy rozmowę jeszcze raz i wybieramy opcję, że żołnierze nie chcą z nami rozmawiać. Dostajemy od niego glejt i teraz bez przeszkód szukamy strażników.
        Pierwszy z nich stoi w polu (59.18). Informujemy go( jak i wszystkich pozostałych), że Hadliss idzie na naradę. Nie będe później tego pisał.
        Wracamy do dowódcy ergassów i pytamy gdzie jest następny. Idziemy w miejsce, które nam wskaże.
        Drugi stoi (93.24)
        Trzeci: (91.45)
        Czwarty: (4.32)
        Piąty: (47.2).
        Tutaj rozmawiamy z tym po lewej stronie.
        Gdy już zawiadomiliśmy wszystkich, wracamy do Hadlissa, z tą samą wiadomością.
        Następnym, który musi zostać zaproszony jest Anguss. Na początku wybieramy opcję, że jesteśmy z poselstwem od Preszterka, a później ciągniemy rozmowę tak, aby to on z nami przerwał. W spisie questów jest informacja, że go obraziliśmy. Musimy wrócić do zleceniodawcy po radę. Mówi nam, że trzeba się odwołać do jego zawodu.
        Rozmowa wygląda tak:
        - Czcigodny uzdrowicielu...
        - Teraz tą dłuższą opcję, gdyż jest bardziej oficjalna.
        Za długa była, więc nie napiszę co w niej jest .
        Dostajemy odpowiedź, że przyjdzie. Wracamy do Preszterka. Teraz wysyła nas do Limerusa (86.12).
        -Wybieramy opcję z naradą (jest troszkę dłuższa więc nie piszę, ale jest tylko jedna opcja o naradzie, także nie ma problemu).
        - No to wezmę Cię pod rękę i jakoś dojdziemy.
        - A mogę ją jakoś przekonać?
        Idziemy do Lassindy (78.21)
        Rozmowa:
        - Chciałbym porozmawiać o Twoim dziadku.
        - Wybieramy opcję o naradzie.
        - Wezmę go pod rękę.
        - No będę ostrożny.
        - Mogę poszukać czegoś takiego.
        Biegniemy do suchego drzewa w mieście (84.47). Łamiemy gałąź poprzez opcje :
        - Opukać korę.
        - Wejdź na drzewo.
        Mając gałąź wracamy do Lassindy i pokazujemy jej naszą zdobycz.
        Rozmowa:
        - Tak, jasne.
        - Wystarczy trochę wygładzić i odciąć parę gałązek.
        - To mógłby zrobić jakiś stolarz.
        - Już biegnę.
        Idziemy do Lussa (41.13).
        Rozmowa:
        - A czy równie sprawnie wymachujesz hebelkiem, co siekierą?
        - To miałbym dla Ciebie zadanie.
        - Potrzebuje, żeby ktoś mi z tego kawałka drzewa zrobił ładną i praktyczną laskę dla starszej osoby.
        Zgadza się pod warunkiem, że przyniesiemy mu 3 duże mięsa. Gdy je oddamy dostajemy w zamian gotową laskę. Wracamy z nią do Lassindy, oddajemy jej i idziemy do Limerusa.
        Rozmowa:
        - Mam dla Ciebie laskę.
        - Zabrała ją Lassinda i obiecała, że Cię zaprowadzi na naradę.
        Naszym następnym celem jest Sapras (4.18).
        Rozmowa:
        - Przychodzę do Ciebie...
        - No tak, pewnie nie obce jest Ci również wieszczenie. (Po tej kwestii dostajemy informację, że czarownik potrzebuje lubczyku).
        - Skoro mi się to opłaci, to idę na poszukiwania..
        Gdy już go mamy wracamy i zaczynamy rozmowę:
        - Witaj czarowniku. Miałem Ci przynieść lubczyk.
        - Tak. Mam nadzieję, że właśnie o to chodziło.
        - No teraz czas na załatwienie naszych spraw do końca, prawda?
        Dostajemy szafir i informację, że Sapras będzie na naradzie.
        Ostatnim naszym "celem" jest Krass (48.24)
        Rozmowa:
        - Słyszałem o sztuce, którą się zajmujesz.
        - Chciałem Cię zaprosić na naradę mieszkańców.
        Zgadza się. Wracamy do Presztreka i dwukrotnie w rozmowie wybieramy pierwszą opcję.

        NAGRODA:
        - 13.6k doświadczenia
        - 2.5k złota
        ITEM#38970959



        Mam nadzieję, że jest zrozumiałe i się przyda.
        PS: Pochyłe to opcje rozmów z NPC





    3) ) Naucz się języka wężów

    Wymagania lvl 30.

    Wykonanie: Najpierw pobierz lekcję u Walsara i jego 3 córek. Nauczą cię oni wyrazów i reguł. To małą ściąga:

    benassa argo -dobry dzień
    benassa evesso - dobry wieczór
    al ness comprenas - ja nie rozumiem
    al zessas ami -chcę jeść
    al zessas trunki - chcę pić
    xelvenatas - dziękuje
    jedrassas - przepraszam
    szeras - proszę
    hilszu - pomóż
    Delassamu remexo - uwaga niebezpieczeństwo
    Delassamu pirosso - uważaj ogień
    warti - czekać
    wartu - czekaj
    havi - mieć
    havas - mam
    havis - miałem
    havos - będę miał
    smarti - widzieć
    legasai- iść chodzić
    konvenassi - rozmawiać
    darmini- kochać
    batlassi - walczyć
    ferni - uczyć się
    nesi - być
    et - i
    mir - z
    or-do
    for-na
    Karmissa- czerwony
    fantipa - niebieski
    intissima- zielony
    niaema - piękny
    flexa - brzydki
    drek - krótki
    glesafa - długi
    moriosa - mądry
    jumpla - głupi
    benassa - dobry
    tepruxa - zły
    al-ja
    dul-ty
    ess-on
    essa-ona
    esso-ono
    alam-my
    dulam-wy
    essam-oni
    lava-wąż
    halea-leczenie
    otiassa-bagna
    masi-lud
    ergass-strażnik
    infissia-handel
    kenasa-obcy
    luxawa-miecz
    rissana-łuk
    lessa-mgła
    familiosso-dom
    urbiss-miasto

    luxawa-miecz

    luxawaJ-miecze


    czarpa luxawa- ostry miecz

    czarpaJ luxawaJ - ostre miecze


    Teraz czas na egzamin. Możesz mieć 5 błędów. Za każdą próbę zdania Płacisz 2 000. Jak zdasz to Idziesz do Polassa.

    Nagroda: 15 000 expa.



        4) Zdobądź węże dla Polassa (30 lvl) – Zdobądź torbę na węże od ceglarza Kluspa (13,47) z Przedmieść Karka-han – trza 5 skór pancernika – wracamy do Polassa – teraz zbieramy węże: Zawiły Bór (Lara dravan) – Złowrogie bagna (94,2= imdiassa) – Złowrogie Bagna (38,63=viassa) – za każdym razem wracać trza do Polassa – 8k expa i sygnet łowcy wężów. [lub naszyjnik łwców węży, który jest lepszy od sygnetu]






    5)Pomóż Hadlissowi (45,18) rozprawić się z gnomami nachodzącymi wioskę (45 lvl) - idź do Tafii (dom na 25,15) z Werbin i poproś ją o uszycie stroju ergassa – potrzebuje 10 skór wężowych (Apoks w k-h) – i 25k – dostajemy szatę – teraz idziemy na Złowrogie Bagna by zabić: Gnom Weteran (0/3), Starszy gnom leśny (0/10), Leśny gnom (0/10), Młody gnom leśny (0/10) – wracamy do Hadlissa: 25k złota i 12k expa i zbroja ergassa na 40 lvl.





        6) Kwiat Paproci (46 lvl):
        Na początku musisz iść do domu Walsara w mythar aby poczytać książkę (która z kolei znajduje się na stole). Następnie udaj się do barda z miasta. On Ci powie ze istnieje taka paprotka i poda Ci magiczne 2 słowa idziesz na smoczych gór (na zachód/lewo od mythar) i po przejściu do gór idziesz do góry. podchodzisz do paprotki i probujesz zerwać kwiatek. Musisz dokładnie powiedzieć to samo wyrażenie co powiedział Ci bard, bo inaczej "zje" Cię ta paprotka. Potem będziesz musiał zapłacić pewną kwotę pieniędzy[i/lub mieć 20 ph. przyp. blondasek] (ja zapłaciłem 5k i jest spox). Dostajesz kwiat paproci warty 100k, jednak idziesz z nim do maga (nie pamiętam nicku, jest on niedaleko przejścia do smoczych gór). On robi Ci elixir 1200 hp x12 razy







    7) Żona Kiliona ( 59 lvl, część I):
    bez wykonania tego questy, nie będziemy mogli zrobić tego poniżej!

    Będzie trzeba zabić 10 olbrzymów, i ściągnąć 5 udźców. Potem zaopatrzcie się przed powrotem do niej w dwa przysmaki helgi, z karczmy w eder. jak będziecie zmierzać do niej, z do bądźcie łeb wywerny. potym będzie quest dla jej męża. Będziecie musieli wyruszyć do werbin, do szefa kopalni. powiedzcie że rozsławicie go, nie że jesteście biedni! za 40k dostaniecie kwitek.zaniesiecie do zakonu w werbin albo w ithan. potem znowu do werbin, i do karka han po kryształ tp, z kryształowego golema. idziecie na p4 w szybie wschodnim, i po prostu wyciągacie. będziecie musieli zabić na szlaku parę potworków, po czym wyjdziecie, i się zgłosicie do kiliona. on wypłaci wam nagrodę.
    za to dostaniecie talizman słońca:

    i złoto oraz exp.




        8) Zdobądź umocnienia do kopalni dla Kiliona (59 lvl, część II) - Ustal opłatę za umocnienia z właścicielem kopalń Werbin – Enolianem (w domku, wejście 48,36) – targujemy do 40k za kwitek (że niby sławę zyska – druga odpowiedź) – i wracamy do Mythar – teraz do Maga Teleporta w Ithan (35,27) – teraz do maga w Werbin – teraz „udaj się na najniższy poziom Szybu Wschodniego w kopalni na Przedmieściach Karka-han” by zdobyć kryształ teleportacyjny – poziom czwarty, pole 3,20 – z golema wyciągamy kryształ i wracamy z nim do maga w Werbin – rozmawiamy 2 razy – przenosi nas na Tysiąctrzystapięćdziesiąty Plan Astralny – lejemy różne takie i wchodzimy w kryształ – jesteśmy u Kiliona – 55k złota, 16k expa i talizman leczący (45% na 800hp!)







    9) Zabij część salamander, które dziesiątkują ilość dżdżownic w ziemi, zleca Walasar [w Mythar] (65 lvl) -

    Zabij:
    Zielona salamandra (0/10),
    Salamandra ognista (0/10),
    Salamandra nadrzewna (0/5) –
    są np. na Błędnym Szlaku –

    10k expa i rękawice Walasara

    Typ: Rękawice
    AC: 30
    ACM: 30
    Blokuje 30 obrażeń od trucizny
    Wszystkie cechy +40
    SA +40%
    Związany z właścicielem
    Wymagany poziom: 65
    Wartość: 24256

    "ps. mym zdaniem lepsze niż "czerwone" rękawice wojownika z questa na 60 lvl - więc przydatne"- komentarz Zea-i




        10) Amulety uniku dla strażników Mythar, zleca szaman Sapras (66 lvl)

        – „Musisz zdobyć 5 piór orła czarnego i 2 Kryształy Mgliste” –

        Barnes w Werbin oszlifuje kryształy za 3k – piórka mamy z orłów czarnych – wracamy do Mythar – teraz odszukaj pustelnika Lepisa w Selva Oscura i wręcz mu zawiniątko z amuletami – jest na polu 16,5 – klikamy odpowiedź z wilkiem – teraz mamy wykonać 2 dobre uczynki –
        „Pomóż konającemu zwierzęciu” czyli mamy zabić wiewiórkę [jest w dziupli drzewa, wejście z pola 17,58 w Selva Oscura – po zabiciu przenosi nas przed drzewo] – oraz musimy pomóc umierającemu drzewu – jest w Mythar (84,48) więc nie szukajcie jak ja po Oscurze.. – ja podlałem 500 razy – wracamy do Lepisa i dostajemy paczuszkę dla Saprasa a od niego amulet na 66 lvl:

        Amulet uniku ergassaj
        Typ: naszyjniki
        - Blokuje 10 obrażeń od trucizny
        - Unik +30
        - Zręczność +60
        - SA +75%
        związany z właścicielem






    11) Pomóż bardowi Feliksianowi:
    część I (67 lvl)

    Bard prezentuje nam swoją nową pieśń.
    Lecz czegoś jej brakuje...
    I wtem wpada na pomysł, aby ją zanieść do jedynego centaura, który uwydatnia duszę człowieczą, a chodzi o Asteriona(chyba tak się nazywa). Jest on na błędnym szlaku, jest elitą na 114 lvl, lecz nie atakuje
    Jedyne co będziemy musieli dla niego zrobić,to wybić 10 żab... (na błędnym szlaku jest z 6-7). [palladyn na 67 lvl, ma najlepiej (około 550 ACT)]
    Gdy się z nimi uporamy, dostajemy nuty z wprowadzonymi przez centaura nutami. Zanosimy je Feliksianowi, i dostajemy te o to flet:
    , oraz expa (chyba 10 -12k).



        12) Pomoż bardowi Feliksianowi:
        część II (68 lvl)

        Bard zleca nam kolejne zadanie. Mianowicie, chce się zaprezentować szerszej publiczności...
        W tym celu, musimy zdobyć dla niego
        magiczną skórę kameleona. Nie jest ją łatwo "ściągnąć", ale warto dla nagrody )
        Wracamy do niego ze skórą, i dostajemy resztę wskazówek:
        Feliksian wpadł na pomysł zrobienia z tej że
        skóry maski, która będzie zasłaniać jego łuski, lecz boi się o tym komuś z Mythar mówić, gdyż mogą go posądzić o zdradę dla swojego ludu.
        Udajemy się do Krassa, (stoi po prawej od kuźni Frassona), i prosimy o wykonanie maski. Kosztować będzie to nas 5k, oraz musimy znaleźć żywicę. Gdy damy mu 5000 gold, idziemy do smoczych gór, i za przepaścią do góry, wąską dróżką nad urwiskiem (przejście do Selva Oscura, którego pilnuje wąż zbożowy na 76 lvl {załóż coś z ACT]). tuż za kolejnym mostkiem, tym razem w prawo, widzimy żywicę skapującą z drzewa. Zbieramy ją, i udajemy się z powrotem do szklarza. Dostajemy maskę, którą pokazujemy Bardowi. W zamian dostajemy ten o to Kaptur:
        , oraz 12 k expa.





    13) Ureguluj populacje żab znajdujących się w okolicach Mythar (68 lvl) – zleca Brasz (31,17)
    Zabij:
    Kumak górski (0/10),
    Jadowita ropucha (0/10),
    Duża jadowita ropucha (0/5),
    Olbrzymia jadowita ropucha (0/5), Krwiopijcza ropucha (0/5)

    - żabki rozsiane wokół Mythar

    – 15k expa, 1500 złota i na 68 lvl

    Święty naszyjnik żmiji:
    - Blokuje 50 obrażeń od trucizny
    - SA +30%
    - Wszystkie cechy +60
    - Cios krytyczny +8%
    - Życie +350
    związany z właścicielem


        14) Pomóż Lussowi z Drzewcami (93 lvl) - Mythar
        Udajemy się do Lussa, który opowiada nam o Drzewcach, które zebrały się do okoła zatrutych źródeł, i zmutowały. Mamy zabić ich 10 sztuk.
        W Gadziej Kotlinie jest ich 6, w Zawiłym borze 2, i w Selvie Oscura od strony Iglastych ścieżek 2, raz od strony Gór Smoczych 2. Po zabiciu ich, wracamy do Lussa z dobrą wiadomością. Otrzymujemy Exp, i bardzo słabe teraz Buty Lussa:




    15) Oczyść Kopalnię dla Kiliona (95 lvl) - Mythar
    Kilion zleca nam oczyszczenie niższych poziomów zalanej kopalni. Mamy zabić Węże wodne, na 98 lvl, oraz Hydry na 102 poziomie.
    10 sztuk węży, i 15 sztuk Hydr. Po zabiciu ich, wracamy do Kiliona po nagrodę. Jest nią doświadczenie, i:


    i to na tyle w Mythar.

    Nithal, Podgrodzie, oraz okoliczne mapy:

    1) Spełnij kaprys córki rybaka z Podgrodzia Nithal.(1 LVL) - Podgrodzie Nithal
    Zleca córka rybaka z Podgrodzia Nithal. Podgrodzie Nithal (64,36)
    Idziemy do niej, mówi nam, że jej ojciec jest rybakiem i łowi tylko ryby a ona chce zjeść mięso. Prosi nas żebyśmy przynieśli jej królicze udko. Po zaniesieniu udka do dziewczynki okazuje się, że musimy upiec mięso, dziewczyna zrobiłaby to sama ale nie może, ponieważ boi się, że utonie. Idziemy do ogniska, znajduje się tu: Podgrodzie Nithal (60,56). Zostawiamy nasze mięso na ognisku, po 10 minutach można już je zabrać. Zdejmujemy mięso z ogniska i wracamy do dziewczynki. Ta daje nam 1 punkt doświadczenia i 10 punktów honoru.


        2) Uratuj przyjaźń młodzieży z Podgrodzia Nithal. (11 lvl) - Podgrodzie Nithal
        Wchodzimy do domu młynarza Antka na p1 (Podgrodzie Nithal 29,9)
        Jest tam młodzieniec Syn Antka, który chce odnowić swą przyjaźń. On chciałby dać swej przyjaciółce (córce rybaka [Podgrodzie Nithal 64,36] ) dwie niezapominajki.
        Potem idziemy do Syna Antka i On nas prosi o dostarczenie bukietu córce rybaka.
        Dostarczamy go i owa córka każe nam przekazać że się chce z nim spotkać. Idziemy więc do syna młynarza Antka. On prosi nas żebyśmy zabili myszy więc idziemy do [Młynu Podgrodzie Nithal (22,13)] i tam zabijamy pięć myszek. Potem znów idziemy do syna młynarza. Nagroda: 300 expa i 10 ph.




    3) Quest na 26 lvl. - Winnica Meflakasti
    Wchodzimy do magazynu win, rozmawiamy z Dozorcą magazynu i bierzemy od niego questa. Szukamy beczki (magazyn win p.1 60,4)i klikamy 2 zdanie. Mówimy o tej beczce dozorco magazynu.On nam daje dobrą bęczkę. Idziemy do tej starej i wymieniamy ją na nową. Idziemy i mówimy o tym dozrcowi magazynu.
    Nagroda:
    3,2 expa oraz wino*


        4) Winogrona dla Mefli (27 LVL)- Winnica Meflakasti
        Idziemy do Mefli (34,22). Mówi, że możemy jej pomóc przy zbiorze winogron.
        Karze nam przynieść 15 kiści winogrona. Jak przyniesiemy to dostajemy :7,1k expa, 10k złota




    5) Konkurs win w Karka-Han (36 lvl)- Winnica Meflakasti
    Wazir hen Mefla (14,4) każe nam iść do dozorcy magazynu (magazyn win p.1 35,59) on nam każe przynieść różowe wino do degustacji . Można je kupić u Negranta Aldumira (Zajazd pod złamanym dukatem) , z winem wracamy do dozorcy . [ Dozorca bierze od ciebie butelkę i próbuje trunku... Po chwili jego twarz wykrzywia grymas, a zawartość naczynia ląduje na podłodze. ] . I mówi żeby kupić białe wino , więc wracamy do zajazdu i kupujemy białe wino , tego nawet nie chce spróbować i każe iść po czerwone (jak będziemy w zajeżdzie to najlepiej kupić wszytskie wina na raz). Korzystając z rad dozorcy odnajdź beczkę z najlepiej prezentującym się winem (oczywiście tą beczkę trzeba znaleść w magazynie).Ta beczka znajduję się na 60,7 , gdy już ją znajdziemy wracamy do dozorcy . Trzeba w Nithal kupić pustą karafkę i nalać w nią wino z beczki . Znajdziemy ją w gildii kupców u Hektora w części zachodniej p.0 za 2k . Gdy już jest kupiona wracamy do beczki z winem i przelewamy wino do karafki . Gdy karafka jest już napełniona winem wracamy do dozorcy , gdy dozorca już wypije to wracamy do Wazira z wynikami degustacji .


        6) Odzyskaj zrabowany ładunek z karawany Alvara Vonikura (50 LVL) - Nithal
        ...:::[współrzędne(66.45)]:::...
        Pytamy się go, on nam coś tam gada i musimy iść do Strażnika bramy w Ithan(ten po prawej).Strażnik mówi nam że musimy iść poszukać śladów karawany w przełęczy łotrzyków i dolinie rozbójników .Ślady są w przełęczy po prawej stronie bardzie u góry, musimy przeszukać zwłoki i pogadać z złodziejem od złodzieja dostajemy naszyjnik ,Potem wracamy Alvara. OD Alwara idziemy do Mrocznego Zgrzyta (jest on w Eder) od Zgrzyta musimy iść do najemnika i dać mu chyba 10k, Wracamy do Zgrzyta a od niego do Alvara.Alvar daje nam strzały z którymi musimy iść do zgrzyta.Dajemy strzały zgrzytowi i idziemy do najemnika.Od najemnika dowiadujemy się że złodzieje są w zniszczony opactwie,Po rozmowie z Najemnikiem idziemy do Zgrzyta.Od zgrzyta idziemy do zniszczonego opactwa.Złodzieje są w budynku w opactwie.
        Ze nich wypadają głowy trzeba ich mieć 5 ,jeszcze w opactwie trzeba otworzyć skrzynie i z niej się dostaje skrzynkę, Z tymi rzeczami trzeba iść do zgrzyta,Zgrzytowi dajemy głowy a z skrzynką idziemy do Alvara,i to juz koniec questa
        Dostajemy 58k expa i kryształ.




    7)Quest na teleport (50lvl) - Nithal
    Gdy dostaniemy kryształ, idziemy do Gloika (55,41)
    On mówi abyśmy poszli do Nitrusa. Dom Nitrusa jest na 31,32, lecz musimy mu przyneść 5 żądeł wywerny i skóre grzechotnika. Wracamy z tymi rzeczami do Alchemika.
    Dostajemy kawalki Kryształu i idziemy do Gloika. Po rozmowie wrzucamy kawałki kryształu do portalu i quest zakończony. Dostajemy okolo 43k expa


        8) Pozbądź się groźnych Koboldów. Zleca gospodarz Jan (54 LVL) - Podgrodzie Nithal
        Idziemy do domu Jana(77,21). On nam daje questa i musimy zabić po 1 z każdego koboldów. Jak ich zabijemy wracamy do Jana i dostajemy od niego 10k monet, i około 30k expa.
        Można też porozmawiać z Młynarzem, daje nam wtedy dodatkową nagrodę za zabicie koboldów.




    9) Pomóż latarnikowi Zuranowi (55 LVL)- Nithal
    Quest jest od latarnika Zurana znajdującego się w Cytadela p.0 (5,11). Cytadela znajduję się w Nithal (31,9)
    Zleca nam on zapalenie wszystkich zgaszonych latarni:)

    1 latarnia znajduję się w Nithal (91,29)

    [ Widzisz zgaszoną latarnię. ] Co robisz?
    Próbuję ją zapalić
    [ Próbujesz zapalić latarnię. Po chwili udaje ci się. ]

    Przy trzeciej latarni Nithal (13,32) próbujemy ją zapalić, lecz [ Próbujesz zapalić latarnię. Niestety jest cała w sadzy. Udaj się z powrotem do latarnika i poproś go o coś, czym mógłbyś wyczyścić latarnię. ]
    więc wracamy do Zurana. Latarnik daje nam wycior dzięki któremu możemy oczyścić latarnię.
    Czyścimy latarnię.. ja wybrałam opcję powoli i dokładnie dzięki czemu [ Dzięki twojej dokładności udaje ci się porządnie wyczyścić latarnię. Przy okazji zapalasz ją posiadanym przyrządem. Problem z głowy, teraz czas rozejrzeć się za kolejną latarnią. ]


    Przy 5 latarni - [ Próbujesz zapalić latarnię, lecz niestety nie udaje ci się to. Przyglądasz się jej z bliska.]
    [ Po dokładnym obejrzeniu latarni dostrzegasz, że zapycha ją ogryzek jabłka. Udaj się teraz do latarnika po coś, czym mógłbyś go wydłubać. ]
    Więc znowu wracamy do Zurana:)
    Do odetkania latarni wystarczy zwykły sztylet. Zdobądź go i odetkaj zapchaną lampę.
    [Używając sztyletu udało ci się odetkać przewód doprowadzający gaz do latarni, przy okazji podpalasz także gaz - lampa zaczyna się świecić.] otrzymujemy nadgryzione jabłko.

    Przy 7 latarni - [ Próbujesz zapalić latarnię. Niestety, tak jak jedna z poprzednich, cała jest w sadzy. Najpierw musisz ją oczyścić. ]
    [ Próbujesz oczyścić latarnię. Po żmudnej pracy udaje ci się tego dokonać. Chwilę później zapalasz ją. ]

    9 latarnia - [ Próbujesz zapalić latarnię. Niestety zapchana jest ziemniakiem. Najpierw musisz go wyjąć. ]
    wyjmujemy ziemniaka (tym samym sztyletem którym wyjęliśmy jabłko) i idziemy po nagrodę:)
    Nagroda z questa:
    około 30k doświadczenia 5k kasy, 50ph i Pierścień dobrego latarnika


        10) Udowodnij rybakowi, że wiesz, jak łowić ryby. Zleca rybak Almond (62 LVL)
        Zleceniodawca questu, rybak, stoi w polu (59.35) w Podgrodziu Nithal. W rozmowie z nim musi wyniknąć, że potrafisz łowić ryby( takiej opcji szukamy). Gdy ten w końcu pozwoli nam to udowodnić, każe nam iść po wędkę. Gdy pytamy się skąd wziąć materiały, on mówi, że dostaniemy je od 3 osób : Drwala Groteka, krawca Broka i kowala Griszy. Ruszamy na poszukiwania.
        Grotek jest w Podgrodziu w polu (46.17). Rzecz jasna pytamy się czy da nam kij na wędkę, na co on odparowuje, że nie za darmo. Płacimy.Następny cel, Brok, jest w samym mieście. Stoi w polu (38.58). W rozmowie z nim dowiemy się, że nie sprzedaje nici, bo to dyshonor, że nici na piękne ubrania mieszkańców Nithal, mają pójść na żyłkę do wędki. Radzi nam abyśmy udali się do Rumki, która na pewno będzie mogła nam je dać. Rumka jest w Nithal (58.20). Rozmawiamy o niciach, na co ona odpowiada, że nam je da za darmo( jeśli zapłacimy dostaniemy PH). Teraz wracamy do Podgrodzia. W polu (33.57) stoi kowal Grisza. Rozmawiamy z nim o haczykach i płacimy tyle i sobie za nie żąda. Gdy już mamy wszystko wracamy do rybaka. On zakłada nam haczyki na wędkę i idziemy łowić. Łowiska są w jeziorze na lewo od niego. Podchodzimy do każdego i dajemy obejrzyj i wybieramy opcję: biorę robaka z wiadra i próbuję złowić. I tak aż do skutku. Po złowieniu wracamy za każdym razem do rybaka, gdyż inaczej nie będziemy mogli dalej łowić!!!. To tyle. Z każdym z trzech łowisk łowimy po jednym, ale to nie wystarcza. Łowimy dalej. Nagrod[CYTAT]

NIE ja to pisałem wziąłem to z Forum Margonem chcem po prostu pomóc graczom słabszym

Ostatnio edytowany przez Naruto (2008-12-03 08:45:56)


http://sygnatury.net/sygnatury/c7dkfo19n6yb20haj3zgxqs54ipvtmwle8ru.gif
NIE lubię Spamu

Offline

 

#2 2008-12-07 09:55:26

Gohanek (Admin)

Admin

Punktów :   

Re: questy ABC Z Forum MArgonem

Dzienx za pomoc


Nie Piszę Poprawnie Po Polsku.

http://napisy.glitery.pl/text/317/22/Margonem-6787.gif

Offline

 

#3 2008-12-09 11:55:47

Naruto

Nowy użytkownik

Punktów :   

Re: questy ABC Z Forum MArgonem

nie ma za co po to tu jestem


http://sygnatury.net/sygnatury/c7dkfo19n6yb20haj3zgxqs54ipvtmwle8ru.gif
NIE lubię Spamu

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mrocznahistoria.pun.pl www.swiatgier.pun.pl www.nslf2.pun.pl www.aurora-forum.pun.pl www.shamanking2.pun.pl